Thursday, February 3, 2011

cinta :')

cinta ?
 *haiyoo , poyonye :]
semue orang inginkan cinta of course dngn kebahagiaan .
sape taknakk cintee kann?
tapi aku , benci dngn cinta.menyapah . muak . jeles .
oke , hari nie kite story about kwan aku .
die suke kat sorang budakk nie , nme die tetttttt ______ !
tapi maybe budakk tu takk suke die , cause budakk tu ade gf nye yg sendri.
aku said:jgn mnaroh hrapan , nnti kau yg binasee.
die said:takk budakk tu suke aku , die msej aku.
aku said: "ok fine,sukehati kola !"
satu hari die nangess,katenye die nmpak laki tu date.
n then aku said: ade die kate die suke ko ke?
haiyoo , lepas aku ckap cmtu sampai sekarng die tnak kwann aku .
aku bagi nota kat die "who loves you?that boy ka?"
die langsung takk blas , smpai die dah pindah sekolahh .
aku said: sukehati kolahh!
and the moral of this story ,
 jgn suke sngt menaruh hrapan kat lelaki ok !



No comments:

Post a Comment